Hoe werkt Trevvel Samen?
Hier leest u wat u voor, tijdens en na de reis kunt verwachten van Trevvel Samen.
Vóór de reis
U kunt bij Trevvel eenvoudig uw rit reserveren met de Trevvel app. U kunt ook telefonisch uw rit boeken (wanneer u een auditieve beperking heeft, kan dat via Teletolk).
Zorg dat u op tijd klaarstaat. Bij het reserveren van uw rit heeft u een gewenste vertrektijd aangegeven. U kunt de chauffeur tot 20 minuten voor de gewenste vertrektijd verwachten.
U kunt ervoor kiezen om 5, 10 of 15 minuten voordat de chauffeur bij u arriveert gebeld te worden (mits wij uw telefoonnummer hebben). Geef dit aan bij uw ritreservering.
Onze chauffeurs bellen bij u aan. Ze helpen u met instappen en bieden u hulp aan bij het vastmaken van uw gordel.


Tijdens de reis
Houd er rekening mee dat er mogelijk al andere klanten in de taxi zitten of dat de chauffeur nog andere reizigers moet ophalen. Uw rit kan hierdoor langer duren dan met een directe taxi.
U hoeft het tarief dat u moet betalen niet contant in het voertuig af te rekenen. Hiervoor heeft u een automatische incasso afgegeven. U kunt dus zorgeloos gebruikmaken van de taxi’s van Trevvel zonder dat u na hoeft te denken over gepast geld.
N.B. Als u nog geen automatische incasso heeft afgegeven, neem dan contact op met de klantenservice. Dan voorkomt u dat u geen gebruik meer kunt maken van Trevvel.
Op de bestemming
Eenmaal aangekomen op uw bestemming helpt de chauffeur u weer met uitstappen. Samen met u checkt de chauffeur of u niets vergeten bent.
De chauffeur van Trevvel begeleidt u tot aan de voordeur. Bij een flat of zorgcentrum geldt de centrale hoofdingang als punt waar de chauffeur u ophaalt of afzet. Bij winkelcentra en andere grote terreinen werken wij met afspreekpunten. Deze kunt u afstemmen met de reisadviseur van Trevvel.

Na de reis
Trevvel hoopt dat u een prettige reiservaring heeft gehad. Wij hechten veel waarde aan uw feedback. Als er iets niet naar wens is gegaan, horen we dat graag. U kunt ook uw chauffeur beoordelen via de Trevvel app.