Je maakt wat mee als medewerker KCC!

Mandy werkt sinds augustus 2018 bij het Klant Contact Center (KCC) van Trevvel.

Wat houdt jouw werk in?
“Ik word met name gebeld om ritten te boeken voor klanten. Ook beantwoord ik telefoontjes met vragen over de rit. Klanten die eerst Liza aan de lijn hebben gehad, worden soms ook doorverwezen naar mij.”

Maak je wel eens bijzondere dingen mee?
“Het komt voor dat klanten emotioneel zijn door bijvoorbeeld een verandering in hun leven. Ze willen dan hun hart luchten bij mij. Daarmee zijn ze vaak al geholpen. In sommige gevallen verwijs ik klanten door naar Trevvel Sociaal, als zij dit willen.”

Heb je wel eens boze klanten aan de lijn?
“Ja, dat komt voor. Bijvoorbeeld als mensen aangeven dat hun moeder lang moet wachten op een chauffeur. Die onmacht begrijp ik helemaal! Ik vind het niet fijn om slecht nieuws te moeten brengen. Wel weet ik dat de planning complexer is dan het lijkt. Achter de schermen gebeurt er meer dan mensen weten.”

Wat vind je leuk aan je werk?
“Het zijn korte contacten en dat maakt het werk afwisselend. Ook de wisselende werktijden zorgen voor variatie, want over het algemeen bellen ’s avonds hele andere mensen dan overdag. En ik heb natuurlijk leuke collega’s!”

Wat maakt jouw werkdag extra leuk?
“Bijvoorbeeld toen een klant voor me ging zingen, ‘Owh Mandy’ van Johnny Mathis. Wat ik ook leuk vind, is als sommige oudere klanten van ver boven de 80 heel actief zijn op internet en zeggen dat ze onze Trevvel-app gebruiken!”

Schermafbeelding 2020-09-09 om 14.06.07