Veranderingen dienstverlening door avondklok

Vanaf zaterdag wordt de avondklok ingevoerd. De avondklok geldt van 21:00 tot 04:30 uur.

Wij rijden geen reguliere ritten tussen deze tijden. U kunt een rit boeken met een uiterlijke ophaaltijd van 20:00 uur zodat wij u vóór 21:00 uur kunnen thuisbrengen.

De avondklok geldt tot 31 maart.

Moet u toch reizen na 21 uur?

Bent u klant van Trevvel en valt u binnen de groep die door de overheid wordt uitgezonderd van de avondklok? Dan kunt u ook na 21:00 uur gebruikmaken van Trevvel.

Wij vragen u te zorgen voor de ‘Eigen verklaring avondklok’ en/of een ‘Werkgeversverklaring avondklok’.

Wij wijzen u er graag op dat u digitaal geen ritten kunt boeken voor de uren van de avondklok. Dit kan alleen telefonisch via 088 – 130 30

Geboekte rit verzetten?

Had u al een rit geboekt in de periode van de avondklok? Dan kunt u deze eenvoudig verzetten door te bellen met: 088 – 130 30 of via de Trevvel app.

Wij zijn er voor u!

Wij hopen dat de avondklok het virus afremt. Wij kunnen ons voorstellen dat deze maatregel impact heeft.

Heeft u behoefte aan een praatje? Dan kunt u de Trevvel-lijn bellen op: 088 – 130 30 30. Wij zitten dagelijks voor u klaar tussen 08:00 en 22:00 uur.