Wij zoeken een Supervisor Klant Contact Center (KCC) – 32 uur

Wat doet een Supervisor?

Je stuurt een deel van ons KCC aan. Je verdeelt de dagelijkse taken over jouw team. Je zorgt ervoor dat jouw medewerkers hun werk kunnen doen. Je werkt nieuwe collega’s in, begeleidt en coacht ze. Je houdt toezicht op de huisregels en de werkinstructies. Je maakt roosters en zorgt voor de personeelszaken.

Wat kan onze ideale Supervisor KCC? Hij of zij ...

  • werkt en denkt op MBO-niveau
  • heeft een logistieke/analytische achtergrond
  • kan goed communiceren, mondeling en schriftelijk
  • is proactief, oplossingsgericht en accuraat
  • kan prima tegen werkdruk
  • is sociaal en samenwerkend
  • heeft verstand van MS Office, met name Excel
  • vindt het niet erg (of zelfs leuk!) om wisselende diensten te werken (tussen 06:00 en 23:00 uur)
  • is in het bezit van een rijbewijs en auto

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende functie met leuke collega’s bij een écht Rotterdams bedrijf
  • Een baan in de sociale sector waarbij je iets kunt betekenen
  • voor kwetsbare mensen
  • Een dienstverband voor 32 uur
  • Een flexibele werkplek
  • Een passend salaris en gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Talloze opleidingsmogelijkheden om je kennis binnen en buiten het werk te verrijken (o.a. Good Habitz)

Heb je nog vragen over de functie? Dan kun je deze stellen aan onze HR-functionaris Jeanette Altmüller: 06-26026028.

Word je enthousiast van deze functie en ons bedrijf? Denk je dat je geschikt bent?

Stuur alles waaruit dit blijkt naar: werken@trevvel.nl.