Trevvel Tripp brengt u naar uw bestemming
Wmo-vervoer Barendrecht, Albrandswaard en Ridderkerk (BAR)
Samen met Trevvel Tripp kom jij makkelijk op je bestemming, waar je ook moet zijn en op het moment dat het jou uitkomt. De chauffeurs van Trevvel brengen je veilig en zorgeloos naar de juiste plek. Om dingen te doen die moeten, of juist om iets leuks te doen, maar bovenal om te leven én te beleven.
Sinds 2018 rijdt Trevvel in Rotterdam en sinds 2021 ook in Capelle aan den IJssel. Daar vervoeren wij meer dan 26.000 personen per jaar, in vooral elektrische voertuigen. Vanaf 1 augustus 2023 verzorgen wij ook het Wmo-vervoer in de BAR-gemeenten.
Trevvel Tripp is 7 dagen per week tussen 07:00 -24:00 uur telefonisch bereikbaar via de volgende nummers:
– Voor reizigers uit Albrandswaard zijn wij bereikbaar op: 010 – 600 47 00.
– Voor reizigers uit Ridderkerk en Barendrecht zijn wij bereikbaar op 0180 – 47 36 36.
Hoe werkt Trevvel Tripp?
Wat kunt u van Trevvel Tripp verwachten? U leest het hieronder.
Reserveer een rit
U kunt uw rit eenvoudig reserveren met de Trevvel App. Gaat u na uw ziekenhuisbezoek weer naar huis? Boek dan uw rit bij de Trevvelzuilen. Heeft u een auditieve beperking? Dan kunt u Teletolk gebruiken.
U wordt opgehaald
Zorg dat u op tijd klaarstaat. U kunt de chauffeur tot 15 minuten voor de gewenste vertrektijd verwachten. Onze chauffeurs bellen bij uw ophaallocatie aan, helpen u met instappen en bieden u hulp aan bij het vermaken van uw gordel. Houd er rekening mee dat er mogelijk al andere klanten in de taxi zitten of dat de chauffeur nog andere reizigers moet ophalen.
Op de bestemming
De chauffeur helpt u met uitstappen en checkt, samen met u, of u niets vergeten bent. De chauffeur begeleidt u tot aan de voordeur of centrale hoofdingang (bij een flat of zorgcentrum). Bij winkelcentra en andere grote terreinen werken wij met afspreekpunten. Deze kunt u afstemmen met een reisadviseur van Trevvel.
Tarieven Trevvel Tripp
Dit zijn de tarieven als u met Trevvel Tripp reist:
- Opstaptarief voor een reis met een geboekte instaptijd
tussen 07:00 en 12:00 uur € 0,96 - Opstaptarief voor een reis met een geboekte instaptijd
tussen 12:00 en 15:00 uur € 0,44 - Opstaptarief voor een reis met een geboekte instaptijd
tussen 15:00 en 24:00 uur € 0,96 - Tarief per kilometer € 0,16
Complimenten, opmerkingen en klachten
Bij Trevvel streven wij ernaar om u de best mogelijke service te bieden. Uw tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en daarom nemen wij uw feedback uiterst serieus. Als u niet tevreden bent met onze dienstverlening, website, app, personeel of een ander soort klacht heeft, horen wij dat graag van u. Mocht u een complimentje hebben dan vinden wij dat ook altijd leuk om te horen. Met behulp van uw klacht, melding of review kunnen wij verbeteringen aanbrengen en zorgen voor een betere ervaring voor u en andere klanten.
Uw rit in 4 stappen
1. Reserveer een rit
Boek uw rit gemakkelijk: telefonisch, via de website of via de app. Vanuit het ziekenhuis kunt u de terugrit boeken via de Trevvelzuil.
2. Ontvang een bevestiging
Alleen reizigers die de app gebruiken ontvangen een bericht.
3. U wordt opgehaald
Voor uw vertrek ontvangt u een bericht over uw rit in de app.
4. Op tijd op bestemming
Bent u tevreden? Dat vinden wij altijd leuk om te horen. Laat een berichtje achter op onze opmerkingenpagina of via Google Reviews.
Assistentiehonden en huisdieren
Uw assistentiehond reist gratis mee. Meld dit vooraf als u een rit bestelt. Uw hond moet wel herkenbaar zijn als assistentiehond, bijvoorbeeld door een hesje.
Huisdieren zijn alleen toegestaan als ze in een tas of kooi op schoot vervoerd kunnen worden.
Vaste ritten
Maakt u dezelfde rit iedere week? Dan kunt u deze voor langere tijd vastleggen. Houd er wel rekening mee dat deze ritten op feestdagen altijd geannuleerd worden. Mocht uw rit op een feestdag vallen en wilt u dat deze toch doorgaat, dan moet u deze apart reserveren. De feestdagen waarop uw vaste rit geannuleerd wordt, zijn: Nieuwjaarsdag, 1e en 2e Paasdag, Hemelvaartsdag, 1e en 2e Pinksterdag, Koningsdag, Bevrijdingsdag, 1e en 2e Kerstdag en Oudejaarsdag.
U kunt uw vaste ritten alleen telefonisch aanmelden via de volgende telefoonnummers:
– Voor reizigers uit Albrandswaard zijn we bereikbaar op: 010 – 600 47 00.
– Voor reizigers uit Ridderkerk en Barendrecht zijn we bereikbaar op 0180 – 47 36 36.